Kaj je trenutno popularno v Ho-Re-Ca sektorju?
18. 4. 2024Izzivi poletne sezone v HORECA sektorju
19. 6. 2024
Živimo v svetu, kjer umetno inteligenco uporabljamo že na vseh področjih in v vseh panogah. Sektor Ho-Re-Ca ni nič drugačen, saj se umetna inteligenca pojavlja tako v hotelirstvu kot v gostinstvu.
Dandanes obstajajo številne novosti do katerih je prišlo ravno zaradi umetne inteligence in v nadaljevanju jih izpostavljamo nekaj.
1. SAMODEJNO NAROČANJE IN UPRAVLJANJE Z ZALOGO
Sistemi umetne inteligence omogočajo samodejno spremljanje zalog in avtomatizirano naročanje potrebne opreme in sestavin. To omogoča bolj učinkovito upravljanje z zalogami in zmanjšuje možnost pomanjkanja zalog.
2. PERSONALIZIRANE IZKUŠNJE ZA STRANKE
Umetna inteligenca omogoča prilagajanje izkušenj strankam na podlagi njihovih preteklih nakupov, preferenc in obnašanja. Uporablja se lahko na primer za priporočanje jedi ali pijač, ki bi jih stranke morda želele poskusiti, glede na njihove pretekle obiske gostinskih lokalov.
3. ROBOTI V GOSTINSTVU
V nekaterih delih sveta se roboti že uporabljajo za strežbo hrane in pijače ali pri čiščenju in vzdrževanju. Roboti lahko pripomorejo k večji učinkovitosti in so pomoč človeški delovni sili - nikakor pa je ne smejo nadomestiti.
4. ANALIZA PODATKOV ZA IZBOLJŠANJE POSLOVANJA
Pridobivanje podatkov je ključno za razumevanje potreb strank, trendov v sektorju in izboljšanje učinkovitosti poslovanja. Umetna inteligenca omogoča analizo teh podatkov in izvajanje napovednih modelov, ki lahko vodijo k boljšim poslovnim odločitvam.
5. SAMODEJNO PRILAGAJANJE CEN
S pomočjo algoritmov umetne inteligence lahko podjetja v Ho-Re-Ca sektorju dinamično prilagajajo cene svojih izdelkov in storitev. Dinamično prilagajanje glede na povpraševanje, sezonske vzorce in druge dejavnike pa lahko poveča dobičkonosnost.
6. UMETNA INTELIGENCA V KUHINJI
Napredki v tehnologiji omogočajo uporabo umetne inteligence tudi v kuhinji, kjer lahko le-ta pomaga pri avtomatizaciji procesov kuhanja, nadzoru temperature, pripravi receptov in posledično izboljšanju kakovosti jedi.
7. NAPREDKI V DIGITALNIH PLAČILIH IN STORITVAH ZA STRANKE
Umetna inteligenca se uporablja tudi za izboljšanje digitalnih plačilnih sistemov in storitev za stranke, kot so aplikacije za naročanje hrane, rezervacije miz in komunikacija s strankami preko spletnih platform. Strankam tako omogočajo vedno bolj nemoteno in prijetno izkušnjo.
Vpliv umetne inteligence v Ho-Re-Ca sektorju je v strmem porastu in se bo nadaljeval v smeri izboljšanja učinkovitosti, pozitivnih izkušenj strank in optimalnih poslovnih rezultatov. Veliko novega bomo videli tudi na GASTexpo Sejmih okusov leta 2025!