HIBRIDNI Sejmi okusov GASTexpo
Naša prioriteta kot organizator sejma je v prvi vrsti skrb za VAS, obiskovalca in razstavljavca, s ciljem, da z obiskom na sejmu dosežete čim večji poslovni učinek!
Hibridna izvedba omogoča povsem novo dimenzijo poslovnega mreženja in širjenja vaših poslovnih stikov B2B.
Gre za digitalni sejem, ki se odvija skupaj s klasično izvedbo, kar nam omogoča v ta namen prirejena računalniška platforma.
Klasični pa v terminu 29. 1. – 1. 2. 2025.
PREDNOSTI in NOVE DIMENZIJE hibridnega sejma
KONTAKT z razstavljavci PRED, v ČASU in PO ZAKLJUČKU klasičnega sejma
Možnost komuniciranja in dogovarjanja za sestanke z razstavljavci že 14 DNI pred in v času ter 15 DNI po zaključku klasičnega dela sejma.
Na osnovi tega si boste lahko že vnaprej razporedili čas in se tako kvalitetno posvetili osebnemu srečanju z razstavljalcem na sejmu!
V kolikor se morebiti zaradi objektivnih razlogov sejma ne boste uspeli udeležiti, se boste lahko dogovorili z razstavljalcem za
srečanje pred ali po sejmu.
SPOZNAJTE RAZSTAVLJAVCE IN VNAPREJ PLANIRAJTE OBISK SEJMA
V digitalnem delu sejma boste lahko razstavljavce spoznali v razstavnih prostorih oz. SHOWROOM-ih že od 15. januarja pa vse do 16. februarja.
DOGODKI s sejma v ŽIVO – »Live streaming«
S sejma se bodo na digitalni platformi »odrih« odvijali prenosi v živo »streaming« kot so delavnice, prezentacije, videokonference, nagradne igre, ankete, glasovanje ipd. … ponekod z možnostjo interaktivnega sodelovanja obiskovalcev preko »chat-a«.